Wednesday, October 12, 2016

D1 Forex Strategie

D1 - 20 EMO amp 50 EMO Kommersiële lid geword Mei 2012 3332 Posts D1 20 EMO amp 50 EMO Trend Strategie Im tans BETA toets van 'n nuwe stelsel wat die 20 EMO en die 50 EMO op die D1 grafiek gebruik. Die EA kan gevind word aan die onderkant van hierdie post saam met al die ander aanwysers wat ek gebruik, insluitend die MACD, Moving gemiddeldes, en my persoonlike sjabloon. Jy hoef nie te bekommer oor die installering van enige van die lêers, behalwe vir die quotD1 20 EMO amp 50 EMAquot lêer. Die ander lêers is daar in die geval wat jy wil om dieselfde grafiek sjabloon as my het. Die installering van EA In MT4: 1. Laai die lêer. 2. Skakel die MT4 terminale 3. Gaan na Expert gids 4. Kopieer die lêer in Expert gids. 5. Open MT4 6. Gaan na die Chart waar jy wil heg die EA 7. Klik die Navigator 8. Soek Expert Adviseurs gids 9. Jy sal die lêer vind hier 10. Dubbelklik op die lêer om dit te heg met jou Chart 11. deskundige adviseur Eiendom dialoog sal verskyn. 12. Kies quotLong amp Shortquot vir posisies 13. Merk (indien nie) Aktiveer Alert, Laat Live Trading, Laat DLL invoer, Laat invoer van eksterne Kenners. 14. Skakel Expert Adviseurs 15. Onder die blad quotInputsquot jy sal in parameters insluitend Lot Grootte sit, Neem Wins, stop verlies, Max Posisies en Vertraging uur. Lot grootte is natuurlik gaan bepaal word deur risikotoleransie, rekening grootte, maksimum posisies, en die bedrag van pare verhandel op enige gegewe tyd. Ons het Stop Loss aanbeveel en Neem Wins parameters asook vertraging tussen elke nuwe posisie, maar hulle het regtig al afhang van elke handelaars persoonlike voorkeur. Tans toets hierdie stelsel op euro / dollar, euro / JPY, CHF / JPY, USD / JPY, NZD / JPY, NZD / USD, AUD / JPY, AUD / USD, EUR / AUD, GBP / AUD, EUR / NZD, GBP / NZD, GBP / USD, GBP / JPY, EUR / CAD, USD / CAD, CAD / JPY, AUD / CAD, AUD / NZD, amp EUR / GBP. D1 - 20 EMO amp 50 EMO Trend Strategie Reëls amp Parameters 1) Prys moet bo wees / hieronder BEIDE die 20 EMO en 50 EMO op die Daily grafiek. Bo KOOP Hier VERKOOP 2) Nuwe poste is geopen met behulp van H1 Williams aanwyser wanneer die prys is Oor Aankoop / Oor Hierdie artikel word aangebied. Ons hoef nie te wag vir H1 te sluit in OB of OS gebied. Sodra prysbewegings in OB / OS omgewing dan 1 posisie oopmaak. 3) Indien die prys beweeg tussen die 20 EMO en die 50 EMO dan GEEN poste mag oopmaak tot prys breek bo / onder die twee die 20 amp 50 EMA. As prys is quotstuck in betweenquot die twee EMA dan hierdie vertel ons dat die mark is waarskynlik wissel en daarom is dit die beste om nie meer poste te voeg. 4) GEEN opponerende posisies moet maak nie saak wat (geen verskansing dieselfde munt paar word geopen met koop en verkoop posisies) 5) Time Delay tussen nuwe poste moet ten minste 6-12 ure uitmekaar. Verskillende tyd vertragings tussen die opening van nuwe poste word tans getoets op verskeie valuta pare. 7) Max Posisies 8 BELANGRIK: Ek kan kyk na die aanskakel van die EA na alles 8 posisies per paar oopgemaak en wag totdat Stop verlies of neem wins teikens getref. Dan sal ek wag om te sien of elke paar gaan trending voortgaan in dieselfde rigting of as ons 'n potensiële ommekeer gou kan sien. Dit kan gedoen word deur die gebruik van Prys Aksie weekliks areas wat ondersteuning / weerstand. Deur dit te doen sal dit maak dit so hierdie strategie is nie 100 outomatiese maar dit behoort te help om verliese wat kan voorkom word deur geduld en met behulp van die prys aksie op ondersteuning / weerstand (PASR) met behulp van die weeklikse kaarte uit te skakel. Vir meer inligting oor PASR gaan hier. Voorbeeld: EUR / AUD D1 amp H1 Charts Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Kommersiële lid geword Mei 2012 3332 Posts Die 20 ema word deur die meeste instellings, banke, fondse en groot seuns as deel van hul handel. Sommige gebruik dit met die kruis van 'n ander MA of MA as 'n stelsel. Baie van die min ouens (ons) gebruik die 20 ema in een of ander vorm in ons handel. Sommige professionele handelaars gebruik die prys en 20 ema as hul metode deur die koop van 'n sluiting bo die 20 ema en verkoop van 'n sluiting onder die 20 ema (don8217t probeer om dit by die huis, soos hulle sê, as die Professionals ook filters gebruik om whipsaws en 8220false8221 vermy beweeg). Om 'n sekere mate, die gebruik van die 20 ema raak, soos Fibonacci retracements, 'n self fulfilling prophecy. Ons gebruik van die 20 ema is nie as 'n sneller in enige vorm van vorm, maar as een van die instrumente om ons te help in ons besluitnemingsproses. Dit moet nooit gebruik word in isolasie en nooit gesien word as 8220the laaste word8221. Dink aan die 20 ema as ewewig, of die balans lyn wat is die punt waar kopers en verkopers saamstem oor die prys. Onthou ons te doen het met energie beide van die mark en die handelaars. Energie soek altyd balans deur middel van die pad van minste weerstand. As jy reeds haven8217t gedoen, moet jy duisende kaarte (daaglikse en ouer) met die 20 ema en 50 ema bewegende gemiddeldes op bestudeer en let op 'n paar dinge: Die helling van die gemiddeldes Die kruis van die gemiddeldes Prys relatief tot die gemiddelde Jy moet ook let: wat die mark doen wanneer die 20 ema is plat wat die mark doen wanneer die helling is op en hoe STEEP dat helling is wat die mark doen wanneer die helling is sit en hoe STEEP dat helling is wat gebeur met die prys wanneer die 20 ema tree op as weerstand Wat gebeur met die prys as die 20 ema dien as ondersteuning Hoe prys reageer rondom die 20 ema Wat gebeur wanneer die 20 ema is gebreek Wat gebeur met die prys wanneer dit gaan oor die 50 ema Wat gebeur met die prys wanneer, en daarna is dit vasgekeer tussen die 20 ema en die 50 ema wat gebeur met die prys wanneer dit weg van die 20 uitgestrek ema Dink aan die 20 ema as 'n magneet wat prys (ewewig) lok. Buite magte groter as die krag van die magneet (kopers of verkopers) trek pryse weg van die magneet. As prys trek weg van die magneet, dit neem die 20 ema daarmee maar teen 'n stadiger en sloerende koers. Die prys bereik 'n sekere punt verby die 20 ema waar die 20 ema roep sy elastisiteitsgrens en trek pryse terug in lyn. As jy die tyd om elke paar terug te gaan so ver as jou data kan studeer neem, sal jy vind dat daar is, vir elke paar, 'n sekere aantal pitte daardie prys beweeg weg van die 20 ema voor die 20 ema trek prys terug in lyn (ewewig) die helling van die 20 ema gee jou 'n 8220rough8221 aanpassing van momentum 8211 gebruik dit met my TLS en jy het 'n baie goeie momentum stelsel. Die helling van die 20 ema en die kruis van die 20 ema bo die 50 ema vertel jou watter rigting jy moet handel in. Die 50 ema is nie so sterk soos die 20 ema maar wanneer die prys 8220uses8221 die 50 ema, let. Soos per ons styl van geen lepel voer, het ons julle die wysers gegee, nou is jy die werk te doen en bewys die waarde van die 20 ema vir jouself. Niks werk beter as iets wat jy bewys het vir jouself en daarom glo. Voeg die kennis van die krag van die 20 ema ons PASR en ons het 'n voorsprong bo die meeste handelaars. In die geval van 'n botsing, PASR regeer oor alles. Im tans BETA toets van 'n nuwe stelsel wat die 20 EMO en die 50 EMO op die D1 grafiek gebruik. Tans toets hierdie stelsel op euro / dollar, euro / JPY, CHF / JPY, USD / JPY, NZD / JPY, NZD / USD, AUD / JPY, AUD / USD, EUR / AUD, GBP / AUD, EUR / NZD, GBP / NZD, GBP / USD, GBP / JPY, EUR / CAD, USD / CAD, CAD / JPY, AUD / CAD, AUD / NZD, amp EUR / GBP. D1 - 20 EMO amp 50 EMO Reëls 1) Prys moet bo wees / hieronder BEIDE die 20 EMO en 50 EMO op die Daily grafiek. Bo KOOP Hier VERKOOP 2) Nuwe poste is geopen met behulp van H1 Williams aanwyser wanneer die prys is Oor Aankoop / Oor Hierdie artikel word aangebied. Ons. Dankie, 100PipsADay vir jou stelsel weer deel. Asseblief, kan jou help om te verduidelik as posisies moet oopgemaak word in 1 uur wanneer WPR is oorgekoop of oorverkoop in Daily soos die meegaande grafiek. In jou backtest, is dit nog veilig om posisie te open wanneer 1uur TF weer soos per die aangehegte grafiek scenario Dankie is oorverkoop vir die deel. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Hier is nog 'n voorbeeld van EUR / AUD gebruik van hierdie stelsel: D1: Die prys is hoër BEIDE die 20 EMO en die 50 EMO H1: Die gebruik van Williams aanwyser ons kyk na ons KOOP posisies oop sodra prys treffers quotover soldquot gebied . Hierdie toets word met behulp van 'n 6 uur vertraging tussen elke nuwe posisie. Die ander een is met behulp van 'n 12-uur vertraging tussen elke nuwe posisie. SL 250 amp TP 350 vir elke posisie. Asseblief, doen jy addisionele filter te identifiseer wanneer tendens is om te verander oorweeg. Ek gemonitor EURNZD gisteraand toe 1uur WPR was oorkoop as aan die einde van die gisters bar en prys was onder beide EMAS 50 en 20 in Daily TF. Ek het uitgevind noudat prys verhandel tans bo die daaglikse EMAS 50 en 20. Indien ons kyk na die prys tot bo wees / hieronder ema50 en ema 20 in 1 uur Tf ook voor die opening van 'n posisie. Dit vir my sou die enigste maatstaf om 'n verlies te voorkom indien enige posisie is oop vir EURNZD verkoop wanneer 1uur WPR oorgekoop het gister bevestig gewees het. Asseblief, ek sal jou antwoord waardeer. die meetsnoere het vir my in lieflike placesCombined stogastiese ossillator / MA Trading Strategie Gekombineerde stogastiese ossillator / MA forex strategie mdash is 'n relatief veilige handel stelsel wat gebaseer is op die standaard stogastiese ossillator aanwyser in kombinasie met die standaard Eksponensiële Moving gemiddeldes. Jy kan die bewegende gemiddeldes te gebruik as die algemene langtermyn-tendens aanwyser, terwyl die stogastiese jy die kort termyn oorkoop / oorverkoopte State, waar jy 'n suksesvolle trek terug handel kan inskryf sal wys. Kenmerke eerder betroubaar. Handel met die tendens. Dit is nie baie maklik om te volg. Geen definitiewe teiken / uittreevlakke. Strategie opstel Enige geldeenheid paar moet werk. Gebruik D1 tydraamwerk vir die langtermyn-tendens opsporing met die eksponensiële Bewegende Gemiddeldes en H1 tydraamwerk vir die kort termyn sein ontvang met die stogastiese ossillator. Voeg 3 Eksponensiële Bewegende Gemiddeldes na die D1 grafiek, stel tydperke tot 50, 100 en 200. Voeg 'n stogastiese ossillator aanwyser om die H1 grafiek, stel sy K tydperk tot 14, D tydperk tot 3 en stadiger tot 3 Gebruik Close / Close prys gebied, stel oorkoopvlak tot 90 en oorverkoopte vlak tot 10. Toegang Voorwaardes Tik lang posisie wanneer die langtermyn-tendens is lomp (die D1 grafiek toon prys bo EMA50, EMA50 bo EMA100 en EMA100 bo EMA200) en die stogastiese kruisies die oorverkoopte vlak van onder op H1 grafiek. Gee kort posisie wanneer die kort termyn tendens is lomp (die D1 grafiek toon prys laer as EMA50, EMA50 hieronder EMA100 en EMA100 hieronder EMA200) en die stogastiese kruisies die oorkoopvlak van bo op H1 grafiek. Uitgang toestande daar is geen definitiewe SL / TP vlakke, maar die aanbevole risiko / beloning verhouding is 02/01. A eerder stywe volgkeerverlies moet in stand gehou word. Voorbeelde lomp tendens Bullish tendens Op die voorbeeld kaarte kan jy die 14 Desember 2009 te sien, seine gegenereer beide vir die lomp EUR / AUD en vir die lomp AUD / CHF kaarte. Soos jy sien, die sein-lyn vir stogastiese ossillator is die werklike stogastiese, nie sy MA. Die eksponensiële bewegende gemiddeldes moet 'n byna volmaakte tendens vir die meer akkurate seine te vorm. In die kort posisie voorbeeld sou beide posisies 'n taamlik optimisties neem-winsgewende getref. In die lang posisie voorbeeld sou die tweede handel eindig met byna geen verlies as 'n stywe volgkeerverlies gebruik. Waarskuwing Gebruik hierdie strategie op jou eie risiko. EarnForex can39t verantwoordelik wees vir enige verliese wat verband hou met die gebruik van enige strategie wat op die terrein wees. It39s nie aanbeveel om hierdie strategie op die regte rekening te gebruik sonder om dit te toets op demo eerste. Bespreking: Het jy enige voorstelle of vrae in verband met hierdie strategie Jy kan altyd bespreek Gekombineerde stogastiese ossillator / MA Strategie met die mede-Forex-handelaars op die handel stelsels en strategieë forum. Forex D1Strategy Revealed ek beslis sal my eie hantering benadering ek altyd gee gebruikte D1, H4 grafiek. Hierdie plan is baie maklik saam met jou moet die idee as gevolg van die proses ontdek. In die opmars van Soos ek ook nog te begin moet ek dit sal my eie benadering isn8217t enige hoax eis en die hande kry van die ryk direkte benadering. Wat beteken dat jy die idee as gevolg van arbeid moet ontdek. Soos ek kry genot uit gedagte saam met dialoog uit hierdie plek. Tog is geneig enige een enkele nie te belaster van hierdie opvolg. Artikel vertoning in die behoefte van my eie hantering benadering. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Ek sekerlik sal bespreek net oor al te meet, tesame met web sjabloon. Saam met ek beslis sal net gaan 8 twee EURUSD, GBPUSD, AudUsd, XauUsd, Nzdusd, USDJPY, USDCAD, USDCHF. Soos ek ook nog almal voor net saam gaan die volgende 8 twee met deal D1 grafiek regtig Primêr. It8217s minuut web sjabloon die plek Maak die meeste van nog meer meenskap, taal om te help filter beter deal. Ek het baie beslis sal beheer maatreëls tesame met hulp saam in diens by geregistreerde. Maar dit is sekerlik gewoonlik bietjie van 'n paar af baie ander internet site wat mense se afrigter. Ek het baie beslis sal te bespreek meeste van die handel beginsels omvattende. Primêre ek beslis sal huidige 'n paar web sjabloon. Voordat jy begin Hantering met my eie reël ek kan raai mense weg te neem die meeste van die ou reël wat jy kies en hou om my eie reël godsdienstig. Post navigationForex D1 Strategie Gedeelde I8217ll aan jou openbaar my persoonlike koop en verkoop van tegniek wat ons gebruik in D1, H4 grafiek. Hierdie taktiek is baie maklik sowel as wat jy nodig het om hierdie te ontdek via oefening. Voor Ons begin bykomende Ek wil wat my persoonlike tegniek stel isn8217t enige rip-off of selfs verkry Ryk vinnige tegniek. Daarom moet jy hierdie ontdek via moeite. Ons waardeer opmerking, asook uit dialoog met hierdie lyn. Maar nie iemand aanstoot te gee met hierdie ooreenkoms met. publiseer display ontbreek my persoonlike koop en verkoop van tegniek. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis I8217ll aflaai openbaar net oor al so goed teken as tema. Asook I8217ll net bedryf 8 stel EURUSD, GBPUSD, AudUsd, XauUsd, Nzdusd, USDJPY, USDCAD, USDCHF. Ons addisioneel raai almal net bedryf hierdie spesifieke 8 stel asook bedryf D1 grafiek regtig hoofsaaklik. It8217s my werk om nie regtig bedryf H1 grafiek egter Ons sien H1 grafiek addisioneel. dit is werklik 1 H1 grafiek bedryf wat ek oopmaak bedryf binne edelmetaal. bedryf is binne 'n goeie inkomste en dus het ek pad SL in om toegang punt. I8217ll gebruik van koste beweging asook bystand asook geregistreerde maak. Dit is egter eintlik klein verskillende tipe addisionele webwerf wat individue op te lei. I8217ll diskus al die koop en verkoop van riglyne stap-vir-stap. Heel eerste I8217ll bestaande enkele tema. Voor die aanvang van koop en verkoop saam met my persoonlike opstel Ek stel voor 'n persoon ontslae te raak van al die vorige opset jy gebruik en voldoen aan my persoonlike opstel religiously. SAHasib D1 handel strategie geword Januarie 2013 Status: Mnr Chartiste 164 poste in hierdie ryg ek sal saam met jou my handel strategie wat ek gebruik in D1, H4 grafiek deel. Hierdie strategie is baie eenvoudig, en jy het om dit te leer deur oefening. Voordat ek verder begin wil ek sê dat my strategie is geen bedrogspul of vinnig ryk strategie. So moet jy dit leer deur middel van harde werk. Ek waardeer kommentaar en bespreking in hierdie draad. Maar moenie te beledig iemand in hierdie draad. post skerm kort van my handel strategie. Ek sal al aanwyser en sjabloon deel. En Ek sal net handel 8 paar EURUSD, GBPUSD, AudUsd, XauUsd, Nzdusd, USDJPY, USDCAD, USDCHF. Ek beveel ook elkeen net handel hierdie 8 paar en handel D1 grafiek baie Meestal. Onlangs het ek verander my stelsel bietjie, ek probeer om meer focuse op tendens dis hoe ek voeg 7 EMO mark scaning en Accelerator Ossillator eerder as MACD NUWE begin (Om my handel stelsel boodskap my weet). www. forexfactory / showthre. 498520amppage7 Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Januarie 2013 Status: Mnr Chartiste 164 Posts ek gewoonlik nie handel dryf H1 grafiek, maar ek neem H1 grafiek ook. dit is een H1 grafiek handel dat ek handel oop te maak in goud. handel is in mooi wins so ek roete SL in beginpunt. Aangeheg Image (Klik om te vergroot)


No comments:

Post a Comment