Wednesday, October 19, 2016

Forex4noobs

Leer Forex Gebruik Prys Aksie Ek glo dat slim handelaars, wat wil om te slaag in Forex prys aksie moet bemeester, en hulle handel sielkunde. Prys aksie is die maklikste manier om forex te leer, en handel sielkunde sal verseker dat jy handel op die regte manier. Vergeet behulp verwarrend aanwysers. Vergeet om bekommerd te wees oor elke handel. Vergeet van die handel sonder 'n plan. As jy wil Forex leer op die regte manier, kan ek jou help. Neem 'n paar prys aksie handel hierdie week Sluit my weeklikse nuusbrief aan my jongste prys aksie analise en my handel wenke te kry. Bemeester jou handel sielkunde, jou handel vertroue te bou, en neem 'n paar ambagte met my. Wat is jy wag vir Waar om te begin. Jy wil om te leer Forex, maar jy weet nie waar om te begin. Wel, ek bedoel forex4noobs om jou van die basiese dinge reg deur tot gevorderde prys aksie handel. Ek dek ook handel sielkunde, en geldbestuur. So kan jy alles wat jy nodig het om oor Forex hier leer. Hier vind u 'n stap-vir-stap gids kan sien. Hierdie gids sal jou deur forex4noobs, en kry wat jy begin op jou reis na forex leer. Stap 1: Die Basics As jy wil om te leer Forex, Die Forex Onderwys Akademie is jou eerste stap in die leerproses proccess. In teenstelling met ander, ek mors nie jou tyd met nuttelose Forex basiese beginsels, ek het net julle leer wat nodig het om te weet. Stap 2: Trading Plan Voordat jy begin handel lewe, jy 'n goeie makelaar, en 'n goeie handel plan nodig. In die gratis video-kursus leer ek jou hoe om die regte makelaar te vind, en hoe om 'n stewige handel en geld Management plan te maak. Stap 3: Trading Strategie My prys aksie handel strategie sal jy gevorderde prys aksie tegnieke te leer. Soos ek hierbo gesê het, het ek te glo dat die nuwe handelaars prys aksie moet bemeester, so ek deel my strategie saam met jou. Stap 4: Forex Blog Weeklikse prys aksie analise, meer as 20 uur van aangeteken Forex webinars, handel sielkunde, en wenke. Jy sal dit alles vind op my Forex blog. Ek is blogging vir agt jaar, so daar is baie om te gaan throughNick Bs Forex blog Hier is van Nick Bs forex blog, sodat jy kan prys Aksie gebruik om pitte konsekwent te maak op enige geldeenheid paar. In today8217s ontleding sien ek twee moontlike setups, een op AUD / JPY en die ander op USD / CHF. Ek wag vir die 12 uur kers naby voordat ek besluit op 'n intreevlak. Don8217t vergeet om in te skryf vir die YouTube-kanaal, sodat jy so gou kan in kennis gestel word as die video gaan woon in today8217s ontleding Ek vind geen nuwe lewensvatbare setups. So, ek afbreekpunte ons oop GBP / JPY lank en praat 'n bietjie oor die gebruik van ondersteuning en weerstand. Geniet Don8217t vergeet om in te skryf vir die YouTube-kanaal, sodat jy so gou kan in kennis gestel word as die video gaan woon in today8217s ontleding, ek sien twee moontlike setups op GBP / JPY en EUR / CAD. Ek het ook die kol wat lyk soos 'n dreigende ingestel is op AUD / NZD. Na die hardloop deeglike risiko-analise op AUD / NZD, het ek besluit om nie te gaan nie. Een van my vereistes vir 'n kort inskrywing is vir verkopers om te bewys hulle beheer oor die prys het. Die huidige kers dui besluiteloosheid en nie die verkoper beheer. So ek sal wag en te monitor hierdie een tot verkopers bewys dat hulle beheer oor die prys het. Lees verder raquo In today8217s ontleding Ek sien twee moontlike opstelling op GBP / JPY en EUR / CAD. Ek het ook die kol wat lyk soos 'n dreigende ingestel op AUD / NZD. Na die hardloop deeglike risiko-analise op AUD / NZD, het ek besluit om nie te gaan nie. Een van my vereistes vir 'n kort inskrywing is vir verkopers om te bewys hulle beheer oor die prys het. Die huidige kers dui besluiteloosheid en nie die verkoper beheer. So ek sal wag en te monitor hierdie een tot verkopers bewys dat hulle beheer oor die prys het. Lees verder raquo In today8217s ontleding Ek kyk oor die euro / dollar en USD / CAD ambagte van gister. Ek het ook 'n euro kol / stel AUD Lang up. Lees verder raquo Vandag is 'n interessante dag, ons het 'n paar sterk Opstellings vorm op GBP / USD, EUR / USD, en USD / CAD. GBP / USD en EUR / USD toon 'n baie soortgelyke lank ommekeer opstel van ondersteuning. As jy egter reeds die nagaan van jou ekonomiese kalender jy weet dat die FOMC gaan die federale fondse koers 8230This vrylating vrylating later vandag is waarskynlik 'n groot skuif op dollar pare, wat hierdie opstel sal bewerkstellig veroorsaak. So asseblief handel met uiterste versigtigheid. Lees verder raquo In vandag se analise ek sien 'n paar potensiële opstelling, die beste van wat is 'n euro / GBP kort. Prys is reeds tekens van stol op EUR / GBP by die 0,8640 weerstand gebied. Hierdie gebied het die prys teruggehou twee keer sedert die post-Brexit Euro oplewing, en dit kan dieselfde vandeesweek doen. Ek sal die monitering van EUR / GBP op die 6h, 8h, 12 uur, en D1 kaarte. Die ander setups ek gevind is nie so goed, ons het 'n swak set up op EUR / JPY, Lees verder raquo Nie veel gebeur tydens today8217s middag handel sessie. Ek sal om my kaarte weer in 'n paar uur, so hou 'n oog uit hier vir updates. Lees verder raquo UPDATE 1: Wel die 8220ISM Nie-Manufacturing PMI8221 getalle wat so pas vrygestel was onverwags. Dit is duidelik dat die potensiaal ambagte in hierdie analise genoem word gekanselleer sonder om geaktiveer. Maar hierdie nuwe skuif dalk ons ​​'n paar nuwe geleenthede gegee. Wees op die uitkyk hier vir updates. In today8217s ontleding sien ek twee moontlike setups, 'n AUD / USD 08/06 HR kort, en 'n dollar / CAD daaglikse skedule lank. Ek het ook bespreek handel deur middel van nuusberigte, en hoe ek kan hanteer NFP volgende maand. Lees verder raquo UPDATE: Die euro / dollar lank was veroorsaak as gevolg van die ISM Manufacturing PMI8217s verrassing val onder 50. Ek dink nie enigiemand sien dat koms. Sedert die inskrywing is veroorsaak deur 'n nuus-gebaseerde piek, en hierdie spykers is geneig om vinnig ingegaan, ek vroeg sluit hierdie handel. In vandag se ontleding een potensiële handel, 'n dollar / CAD daaglikse grafiek kort sien ek. Lees verder raquo In today8217s ontleding Ek sien twee moontlike ambagte, 'n dollar / CAD daaglikse grafiek kort, en 'n euro / dollar 12u of Daily grafiek lank. Lees verder raquo UPDATE: Sluiting uit euro / dollar en Britse pond / AUD beide met 'n klein, maar onbelangrik winste. Prys het vandeesweek irriterende gewees het druk van kopers of verkopers sien ek, ek het net 'n klein bewegings op en af. Terwyl ek gelukkig ek die einde van die week met 'n bietjie wins, Ek is ongelukkig met hierdie weke beweeg. En ook, die sluiting van my ambagte beteken dat ek kan kry my naweek begin, kry 'n paar biere, sit in my tuin, op die braai, Lees verder raquo In today8217s ontleding Ek sien net een moontlike opset, 'n euro / dollar lank wat 'n lang tyd weg van die vorming en selfs 'n lang tyd weg van verwek. So alles in almal is dit 'n mooi stadige dag today8230 8230But Ek hou nie van vervelige video's te blus, sodat today8217s analise sessie verander in 'n chat oor die prys aksie tegnieke, veral vir die bestuur van oop ambagte. So jy moet vind hierdie video interessant en insiggewend. Lees verder raquo In vandag se analise ek sien 'n potensiële setups op NZD / CAD en EUR / GBP. Die NZD / CAD kort opstel is op soek na baie goed, ek sal waarskynlik gaan deur die vlak 0,9439. Die euro / GBP opstel lyk nie so sterk nie, maar dit is nog steeds die moeite werd oorweging. Lees verder raquo In today8217s ontleding Ek sien 'n potensiële setups op USD / CAD. En ek het ook uiteensetting van die twee suksesvolle AUD / USD en EUR / AUD ambagte Ek het in gister se ontleding. Lees verder raquo In today8217s ontleding ek sien vier potensiële handel Opstellings op AUD / USD, EUR / USD, USD / CHF, en EUR / AUD. Die AUD / USD lang opstel lyk besonder goed. Ek kan dit lank neem op die 6hr egter, is dit ook 'n goeie kyk op die 12u, sal ek wag en sien hoe hierdie een speel uit voordat 'n besluit. Die euro / dollar opstel lyk ook goed, selfs met die groter boonste lont van die voorafgaande kers. Die dollar / CHF lang opstel is nie die beste op soek ommekeer opstel, Lees verder raquo In today8217s ontleding Ek sien drie potensiële handel Opstellings, een op AUD / NZD, een op NZD / USD, en 'n ander op EUR / GBP. Maar, daar is 'n paar goeie nuus en slegte nuus oor hierdie setups. Die slegte nuus direk na die analise, is die dollar VPI nuus vrygestel, wat veroorsaak dat 'n skerp styging neer op AUD / NZD en NZD / USD. Dit beteken dat die AUD / NZD en NZD / USD setups is nie so sterk soos hulle vroeër gekyk, maar hulle het nog potensiaal. Die goeie nuus Toe ek die eerste kyk na GBP / JPY in die ontleding dit lyk nie te waffers nie. Lees verder raquo In today8217s ontleding ek 'n potensiële kort daaglikse grafiek handel vorming op EUR / GBP sien. Ek het ook verduidelik waarom 'n euro / AUD lank is riskant. Lees verder raquo Ek het nou net terug van vakansie gister en dit lyk asof ek 'n baie ongelooflike ambagte gemis. Ag wel, die vakansie was 'n groot ten minste sedert ek terug is, is ek weer begin die daaglikse analise. Maar dit lyk asof vandag is 'n bietjie van 'n stadige day8230 8230But Ek don8217t soos die opstel van vervelige video's, so in today8217s ontleding video wat ek wys jou 'n breek 'n paar onlangse transaksies, en verduidelik hoekom hulle sterk setups. Lees verder raquo Today8217s lewe analise is 'n bietjie vervelig, daar was 'n baie ambagte raakgesien, maar ongelukkig het hulle almal gelei tot 'n paar uur gelede. As ek moes van gedoen die ontleding ses ure gelede, sou dit meer interesting8230 8230 Ag wel was, wat handel, jy nie altyd die setups wanneer jy dit wil hê. In die ontleding video bespreek ek yesterdays USD / CHF handel, en ons doen ook 'n paar lewendige handel analise op 'n Forex brein lede oop handel. Lees verder raquoThread: Is Forex4Noobs Legit Oorspronklik gepos deur YourMother Heres my laat antwoord op NickB, Eerstens, dankie vir jou tyd probeer om my beide help op die forum en Skype, ek waardeer dit. En ja, gratis Jy moet Im redelik sensitief weet en wanneer dinge Arent gaan soos verwag ek is geneig om te vra as Im doen dit reg. Natuurlik een van die vrae was as forex4noobs is selfs wettig en omdat ek kon vind soveel inligting op Google, behalwe die terugbetaling kwessie draad wat die vals soek natuurlik resensies van eerste keer plakkate wat my gemaak het selfs meer verdagte, het ek besluit om hierdie draad Necro en kyk of Theres nuwe inligting oor jou webwerf. Hou in gedagte dit gebeur voor ons eerste Skype gesprek. Vra mense om resensies te plaas op forums is 'n goeie idee in 'n perfekte wêreld. Ongelukkig forex is gevul met swendelary en vervalsen resensies is een van die maklikste en mees geaffekteerde metodes van die verkryging van naïewe slagoffers. Nog 'n probleem wat direk isnt wat verband hou met jou Nick, is dat ek nie weet enigiemand IRL wat suksesvol in die kleinhandel handel is. Is David Druz werklike Ja ek glo hy is 'n ware suksesvolle handelaar, maar kyk net na sy resultate. Met baie dekades se ervaring, span van ontleders en waarskynlik toegang tot inligting wat ons as kleinhandel handelaars sal nooit nie, kan hy net trek 'n gemiddelde 16 per jaar met 'n maksimum drawdown van meer as 40. En Ek dont verwag om oral te kry naby so goed as hy. Ek het altyd gedink groot seuns dont maak veel terugkeer persent mens 'n wyse, omdat hulle gedwing word om baie min risiko, maar selfs met 'n so 'n klein risiko steeds die beste handelaars kan so 'n massiewe onttrekkings ervaar. 40. Jesus .. Ek is uit te wys 'n suksesvolle handelaar met resultate wat gaan oor die hele plek van maand tot maand. Nie alle handelaars handel soos Dawid Druz al, sou ek nooit in 'n posisie dat ek 40 trek af was. Terwyl sy resultate is 'n uiterste geval, doen hulle illustreer 'n werklikheid van die saak. Jy is nie wees om 'n konsekwente X per maand. Sommige maande sy 30, 'n paar maande sy 1, ander maande sy -5. Jy óf moet aanvaar dat, of stop handel. En jy sal nie draai 2000 in 2000000 in 'n paar jaar. Dit is nie hoe dit werk. Jy het met 'n baie hoë verwagtinge. Waarskynlik aangevuur deur bul advertensies en swendelary. Wat jy gedink het Forex duidelik wasnt. Dit is 'n harde besigheid, dit neem werk, geduld, en 'n baie deursettingsvermoë. Dit neem ook 'n sinvolle en weldeurdagte benadering. En ek het niks anders as eerlik met jou oor daardie feit nie. selfs tot die punt van die stop jy van die koop van my loopbaan. Ek eerlik voel soos jou verwagtinge is te hoog. Jy moet 'n meer realistiese benadering tot handel te neem. Hier is 'n plan vir jou om te volg as jy wil eintlik 'n go van die saak. Jou Plan Ek stel voor jy ophou handel live as jy nie gereed is vir lewende handel. Real handelaars beskerm hul kapitaal, en jy is op die oomblik verloor joune deur die handel voordat jy gereed is. Ek stel ook voor jy 'n bankrekening vir jou handel kapitaal te skep. Jy stel 'n maandelikse direkte debiet van alles wat jy kan bekostig. Kom ons sê jy begin met 2000 in die rekening. Stel 'n direkte debiet van 100 per maand, en stop lewende handel. Skakel oor na 'n demo rekening vir 3-6 maande. Aan die einde van daardie maande sal jy meer handel kapitaal vir 'n lewendige rekening, en jy sal beter voorbereid wees. Soos vir jou demo handel, ek stel voor jy 'n sistematiese benadering tot demo handel te neem. 1. Kies 'n strategie en 'n handel doel As jy saam met my strategie stel 'n handelsmerk doel van 50 ambagte, en demo handel totdat jy 50 ambagte getref. Teken elke handel in detail in 'n handel tydskrif. Jou joernaal behoort elke detail wat jy kan van dink oor die handel, insluitend jou gevoelens teenoor dit, jou vertroue in dit, en jou gemoed ten tyde van toegang en uitgang. Die punt van die opstel van 'n 50 handel doel is jy iets om te werk in die rigting te gee. Maar ook omdat 50 ambagte is 'n mooi bedrag van data te analiseer. 2. Data-analise In 'n paar maande wanneer die ambagte gedoen, kam deur jou handel tydskrif, en sien as jy ooreenkomste tussen jou verloor ambagte kan vind. Byvoorbeeld, 'n groot persentasie van jou verloor ambagte was op JPY pare, kan jy handel JPY stop. Jy moet risikobestuur gebruik in hierdie 50 handelaar tydperk, hou jou risiko op 1 of laer. Gebruik 'n posisie grootte sakrekenaar om seker te maak jou risiko is binne jou limiet. Jou eerste paar maande van die saak moet nie oor die maak van wins. Dit is 'n sinnelose vermorsing van tyd. Dit moet wees oor data-insameling. Jy moet versamel inligting oor jouself en jou strategie. Die data wat jy versamel is kragtige, kan dit ontleed word om uit te vind wat jy kan verbeter. Of jy kan hou doen wat jy nou doen. maar dit beteken nie lyk goed gaan vir jou. Geredigeer deur NickB 2016/10/02 by 10:16 PM. Thread: Is Forex4Noobs Legit Is Forex4Noobs Legit ek havent aktief verhandel in 1.5 jaar, maar is op soek na om terug te kry in dit. As ek reg onthou, NickB gehardloop die webwerf. Maar ek nagegaan terug vandag en ek sien dat daar 'n quotAdvanced Coursequot wat gekoop kan word. Sover betrokke Im, so gou as iemand begin hef geld vir Forex Klasse, beteken dit dat hulle Arent maak genoeg geld deur middel van hul eie handel. Maar Forex4Noobs was die mees gerespekteerde webwerf na BabyPips, as ek reg onthou. Enige advies sal waardeer word. FX-Men Erelid Join Date November 2011 Posts 2448 Ek het 'n lid van sy webwerf vir 'n paar jaar - ek het nog nooit iets van hom gekoop. Ek geniet sy weeklikse e-pos - meestal s / r en moontlike terugskrywing ambagte hy van voorneme is om te kyk na die komende week - meestal gebruik 4 uur - toon goeie video's van sy ambagte - selfs soms toon verloor ambagte en hoekom hulle verkeerd geloop het - dit Ek hou van . Het my nooit onder druk geplaas om sy afdeling te koop. Oorspronklik gepos deur SlikRick ek havent aktief verhandel in 1.5 jaar, maar is op soek na om terug te kry in dit. As ek reg onthou, NickB gehardloop die webwerf. Maar ek nagegaan terug vandag en ek sien dat daar 'n quotAdvanced Coursequot wat gekoop kan word. Sover betrokke Im, so gou as iemand begin hef geld vir Forex Klasse, beteken dit dat hulle Arent maak genoeg geld deur middel van hul eie handel. Maar Forex4Noobs was die mees gerespekteerde webwerf na BabyPips, as ek reg onthou. Enige advies sal waardeer word. Hi Rick, Dit is duidelik dat ek nie kan antwoord as forex4noobs is wettig as dit heeltemal vooroordeel sou wees. Maar ek wil 'n paar dinge verduidelik. Ek was nog altyd 'n gevorderde kursus verkoop. Dit is nie iets nuuts nie. Ek hoor dikwels die argument quotIf hy maak geld handel hoekom sou hy coursesquot verkoop. Eerlik, daardie argument is gebrekkig. Die grootste deel van my inkomste kom deur forex, maar soos iemand wat ek graag 'n ekstra inkomste te verdien. Babypips verdien ekstra inkomste deur middel van advertensies makelaars, net soos Forex Factory. Ek is seker dat jy 'n werk te werk en wil ekstra inkomste uit Forex verdien. Ek verkoop 'n kursus vir mense wat dit wil hê. Ek stoot nooit mense om te koop, het ek hulle nooit vertel dat die koop van my loopbaan is die enigste manier waarop hulle sal slaag. Daar is niks fout met die laai van 'n billike prys vir 'n goeie produk. Die probleem is dat so baie scammers hef belaglike pryse vir rommel In elk geval Rick Ek wou net my stukkie sê, dankie vir die feit dat 'n fan (of voormalige fan) van forex4noobs. peterma. Dankie vir jou antwoord, dit word opreg waardeer Geredigeer deur NickB 2012/11/15 by 10:44 PM. Forex4noobs Laaste Kommentaar: roozbeh het kommentaar op newforex - Newforex Broker het baie slegte resensies oor webwerf my en my vriend versoek terugtrek, my vriend rec. Ben het kommentaar op forex4you - forex4you bedrogspul my wins Nooit handel met forex4you. Hulle is groot scammers. Jack het kommentaar op Alpha-capitalmarkets webwerf is nie hardloop 'n hele dag Die webwerf is behoorlik loop. Ek het nooit die gesig gestaar thi. Deb het kommentaar op stockaxis - Huishoudings uit Stockaxis moenie moed Free Trial Hi nsingh My opregte raad bly weg van enige t. muttai het kommentaar op option500 - option500 het onttrekking kwessies lees die resensies van forexspeacearmy. bhavesh Roy het kommentaar op trade4target - Lok mense in Naam van Stock Wenke Verskaffer ilegal Company Ja sy ware Tft bied 'n uitstekende wenke. ek het. Ravi het kommentaar op pittige ambagte - cheaters ek registreer daar webwerf en ontvang oproep. Mohamed Ait Ali het kommentaar op linkworth - Linkworth blyk te wees opgehou om Linkworth weier om my te betaal. Ek het 'n paar c gestuur. Partha het kommentaar op Adpostjob4u is die bedrogspul webwerf. adpostjob4u resensie / klagtes, Review-Online Scam Webwerf Hi, Cyber ​​Expo is 'n bedrogspul, nie direk maar INDIRE. Anonieme gebruiker het kommentaar op Alpha-capitalmarkets webwerf is nie hardloop 'n hele dag Waarskynlik as gevolg van baie gebruikers op die werf dit kon. Anonieme gebruiker het kommentaar op forex4you - forex4you bedrogspul my wins Dit is 'n bekende feit dat Forex4you is 'n bedrog gebreek. Dhananjay het kommentaar op WittyTrades Klagte Goeie of slegte Moenie vertrou hulle. hulle is die ergste diens sta. Laz D het kommentaar gelewer op absolute INFOWAVE - Bedrog Maatskappy, sal hulle net gryp jou geld Hi, ek het met hierdie maatskappy en ontvangbaar geregistreer. Satish het kommentaar gelewer oor Digitale Wins Kursus - Voorsien vals inligting en bedrog mense geld Mej Sujata if you r regtig belangstel in wat werk. nsingh het kommentaar op stockaxis - Huishoudings uit Stockaxis moenie moed Free Trial Hallo ouens, gesien baie van die hersiening met betrekking tot Stockaxi.


No comments:

Post a Comment